Trenutno čitaš
Intervju: Guy J

Intervju: Guy J

Inspiriran željom da bude deo Tel Avivove klupske scene koja je u usponu, a poznat po divljem entuzijazmu i neobuzdanoj atmosferi, Guy J je započeo svoju producentsku karijeru sa samo 14 godina, a i dalje prati isti princip i svaku traku stvara kao da je prva.

Na početku karijere bio je pod psy-trance i progressive uticajima svoje domovine, a nakon kratkog perioda prihvatio je sve žanrove elektronske muzike, kako bi svojoj produkciji dao svu širinu koja predstavlja niz emocija koje podstiču njegovu kreativnost.

Na putu da postane jedan od glavnih umetnika ove elektronske generacije, Guy J ima veliki broj izdanja na eklektičnoj listi poznatih svetskih izdavačkih kuća. Zanemarivanje granica dovelo je njegovu žanrovsko raznovrsnu Lost & Found etiketu na sam vrh najznačajnijih andergraund brendova, a njegove setove vole svi: housetechno i trance publika.

Lost & Found je dragulj portfelja Guy J-a, izdavačka kuća koja slavi raznovrsnost i pokazuje brilijantnost veteranskih umetnika kao što su: Kevin Yost, Funk D’Void i Eelke Kleijn, kao i novih talenata kao što su Guy Mantzur, Sahar Z i Brian Cid. Guy J ohrabruje nove artiste koji su bezuslovno posvećeni sebi i svojoj muzici, a rezultat je katalog najbolje opisan kao dobra elektronska muzika u svojoj najčistoj formi.

„Potrebno mi je da sam svaki put iskren prema svojim osećanjima“ – Guy J.

 

 

Velika nam je čast što si konačno gost na našem sajtu.

Veoma sam srećan što sam ovde i deo ove zajednice.

 

Da li ti prija ovaj neplanirani odmor? Primetili smo da je tvoja interakcija sa publikom putem socijalnih mreža veća nego ikada. Koliko ti nedostaju žurke i pravi ljudi?

Uživao sam i još uvek uživam jer mi ovaj period daje priliku da radim stvari koje ranije nisam. Istovremeno sve ovo deluje kao predugačak odmor, imajte na umu da je stresno vreme jer niko ne zna kuda idemo sa ovom situacijom, ali nadam se najboljem. Žurke i integracija pravih ljudi sa muzikom mi mnogo nedostaje. To je gorivo za moju kreativnost i osećaj je koji se ne može postići nečim drugim.

 

Koliko će ovaj razvoj situacije uticati na muzičku industriju? Da li velika količina streamova i takva interakcija sa ljudima može da bude približi ili oduzme pravi osećaj žurke?

Mislim da i muzička industrija poprima udarac, pored performansa izvođača koji su neizvesni. Preživljavanje od same muzike bio je veliki izazov pre nego što je ovaj nered počeo, a sada je gotovo nemoguć. Mislim da su se ljudi navikli na ideju da muzika treba da bude besplatna ili vrlo blizu besplatnoj.

Potrebno je mnogo posla i troškova, kako bi se muzika pojavila na tržištu. Stoga je važno podržati umetnike koji vam se sviđaju u bilo kojoj vrsti umetnosti ili kreativnosti.

Strimovi su magija! Mislim da se oni mogu apsorbovati i kao lično i kao grupno iskustvo. Da, sami ih slušate, ali istovremeno učestvujete u ćaskanju koje je u toku i svi su tamo iz istog razloga. Smatram da je vrlo jedinstveno i ujedinjujuće iskustvo.

 

Echos podcast epizode su vrlo dobro prihvaćene od strane publike. Stvorio se efekat jos čvršće povezanosti između ljudi u ovim teškim trenucima. Da li si zadovoljan kako je sve prošlo? Da li Echos ima budućnost kao nedeljni show tvoje izdavačke kuće koji bi mogao da promoviše nova izdanja?

Hvala! Veoma sam zadovoljan Echos serijalom i onim što je postigao, učinio je izdavačku kuću Lost & Found jačom, pružio priliku umetnicima na etiketi i meni da pokažemo našu drugu stranu i omogućio da ostanemo povezani sa fanovima.

Ujedno mislim da nama didžejevima Echos daje nešto sa čime moramo biti zauzeti i sprečava nas da tonemo u mislima i brigama. Trenutno nemam ideju koja je budućnost Echosa, sada imam vremena da radim na tome. Iako izgleda dosta jednostavno i zapravo jeste, oduzima vreme i energiju koju nisam siguran da li ću imati kada se budem vratio na put.

 

 

Tokom tvojih streamova imali smo priliku da čujemo veoma širok izbor traka koje obično ne možemo čuti u klubovima. Svaki set do sada je bio priča za sebe pa su fanovi vrlo često komentarisali da mogu da prepoznaju tvoje emotivno stanje. Da li selekcija traka nastaje u datom momentu ili se od nedelje do nedelje piše “scenario” za priču koju želiš da ispričaš?

Preslušavam mnogo promo izdanja od kada radim Echos i biram širok spektar muzike kako bih mogao da je puštam tokom strimova. Echos je proširio moj izbor i pružio mi priliku da otkrijem nove umetnike i da se dublje pozabavim različitim žanrovima.

Pre svakog strima imam puno muzike koju želim da pustim  i imam spremnu samo početnu i poslednju numeru. Ostatak puštam da teče. Želim da Echos bude kao dobra radio emisija. Vrlo dobra.

 

Progresiv doživljava neku vrstu novog zlatnog talasa i postaje dosta popularniji nego što je bio pre nekoliko godina. Tokom Echosa su slušaoci imali prilike da čuju dosta tvojih fantastičnih neizdatih stvari koje zvuče potpuno drugačije od onog sto smo navikli. Kako vidiš razvoj žanra?

Mislim da žanr ide u dobrom smeru i verujem da je vreme da se opet vrati na velika vrata. Muzika je moda i uvek će se menjati, svakih nekoliko godina imaćete drugačiji žanr koji se ističe i sjajan je, čini muziku zanimljivijom.

 

Pokrenuo si zvanični kanal na Discordu pre nekoliko dana. Oko tvojih neizdatih traka se uvek prepričavaju legende. Da li želiš da na ovaj način još više želiš da zagolicaš maštu ljudima?

Da, pokrenuo sam svoj kanal Discord i mnogo mi se dopada! Tamo ima puno pitanja o nepoznatim trakama i vrlo rado ću podeliti imena tih numera. Nekada sam bio isti takav kad sam počeo da se bavim elektronskom muzikom. Kopao sam po naslovima pesama koje sam voleo, tako da razumem uzbuđenje prillikom pretrage i pronalaženja imena.

 

Guy J – Discord

 

Zajednica i Youtube kanali pomno prate svaku tvoju neizdatu traku. Da li možeš da nam otkriješ koja je priča iza ovoga? Da li želis da traku razvijaš kroz vreme i testiraš reakcije širom sveta, i da je onda izdaš kada dostigne potpunu zrelost? Koja je tajna zašto neke fantastične trake stoje u tvom caseu mnogo godina?

Produciram mnogo muzike. Ima dana u kojima se osećam inspirisano, uđem u studio i jednostavno počnem da stvaram muziku. Znam da postoji mnogo moje muzike koju ljudi traže i veliki procenat nje neće biti objavljen jer ne želim da izdajem previše. Muziku biram prema ličnom osećaju onoga što želim da bude izbačeno u datom trenutku. Pratim svoje srce i svoja čula u vezi sa izdanjima. Tako je i na Lost & Found etiketi sa muzikom drugih producenata.

 

U krugovima tvojih vernih fanova, vrlo često se prosto oseti uticaj koji vršiš na ljude. Da li si svestan da je vaša muzika postala ne samo vid zabave, već i na neki način lek za svakodnevnicu? Da li imaš ulitmativni cilj šta želiš ljudima da poručiš?

Puno poruka dobijam putem društvenih mreža, a takođe i kada sam putovao i upoznavao ljude u klubovima o tome kako je moja muzika deo njihovog života. Čuti to i znati je zaista neprocenjivo.

Većinu svoje muzike stvaram na osnovu emocija i ličnih iskustava. Svaki put je izazovno pokušati da se izrazite kroz muziku kako bi ste svoj um preneli u zvukove, a kad upoznam da to drugi mogu da osete u mojoj muzici, osećam  „uspeo sam“. Uspeo sam da isporučim poruku i želim da to ponovim opet.

 

John Digweed, Guy J, Expo Centar Beograd

 

Čitaj još

Da li je vaše pravo prijateljstvo zajednice koja dolazi iz Izarela, pored neospornog kvaliteta izvođača, doprinelo da Lost & Found postane toliko prepoznatljiv u svetu elektronske muzike? Koliko je važna zajednica i iskreno verovanje u istu ideju?

Sve umetnike na etiketi koji su iz Izraela upoznao sam preko muzike i postali smo prava grupa prijatelja. Mislim da je to najvažnije, prijateljstvo.

Svi smo mi pojedinci koji se vremenom razvijaju i naši pogledi na muziku se neprestano menjaju, pa to moramo poštovati. Ono što je važno je da ćemo na kraju dana i na početku želeti najbolje jedni od drugih i to je ono što tu grupu čini jedinstvenom.

 

Imali smo tu sreću da prisustvujemo tvom festivalu u Amsterdamu, i vrlo rado bi voleli da se takav događaj održi i u Srbiji. Da li postoje planovi za nastavak We Are Lost Festivala zavisno od razvoja situacije sa virusom?

Postoje planovi za nastavak festivala, imali smo vrlo lepe ideje za ovu godinu, ali naravno da će se sve odložiti ili ćemo naći odgovarajuću zamenu. Srbija bi sigurno bila neverovatno mesto za održavanje festivala We Are Lost i nadamo se da će se to i dogoditi!

 

Guy J, Tube Beograd

 

Nastupao si prvi put u Srbiji pre 6 godina u klubu Tube. Kakve te uspomene vežu za Srbiju od tada pa do danas? Kakva je reakcija publike i da li pamtiš neki određeni momenat?

Sećam se da sam se nakon nastupa osećao kao da sam pronašao dijamant. Bio mi je to prvi put i odmah sam video strast i ludilo za muzikom kod ljudi. To je kao ljubav na prvi pogled. Od tog prvog nastupa u Tube-u svaki događaj je bio dobar i postajao je sve bolji i bolji, to je jedno od mesta čijem se povratku radujem.

 

Pored porodice i muzike da li imaš slobodnog vremena za neki hobi? Verujemo da mnoge fanove zanima kako provodiš slobodno vreme i u čemu pronalaziš inspiraciju i gorivo za budućnost?

Mnogo volim da kuvam, pa koristim vreme da isprobam nove stvari u kuhinji ali volim i da provodim vreme sa ljudima. Trenutno ne radim i ulažem puno vremena baveći se Patreon profilom, koji je takođe povezan sa mojim kanalom Discord. Uporedo radim i na L&F etiketi.

Želim da budem zauzet muzikom, jer je to moja strast. Želim da budem prvi na “borbenoj liniji” kada se događaji počnu ponovo događati.

 

Da li možemo da se dogovorimo o tome da ćeš biti naš gost u Progressive Tales podcastu kada za to pronađeš vremena? Bila bi nam velika čast.

Daću sve od sebe 🙂

 

Hvala na razgovoru još jednom i nadamo se da se vidimo uskoro na toj all night žurci u kojoj svi i dalje sanjamo.

Vidimo se uskoro i čuvajte se.

Tvoja reakcija:
DISLIKE
0
Love
10
NAH
0
OK
0
WOW
3

© 2024 Progresivna Suza. All Rights Reserved.

Nazad na početak