Trenutno čitaš
Intervju: Frangellico ’’The Man In Dark Suit’’

Intervju: Frangellico ’’The Man In Dark Suit’’

Julian Farina Balbi aka Frangellico / ‘’The Man In Dark Suit’’ rođen je 15.novembra 1980.godine u gradu La Plata – Buenos Aires – Argentina.Njegovo interesovanje za muziku javilo se kada je imao 12 godina, nakon što je počeo da uzima časove u Stetic Art školi u La Plati. Kada je počeo da oseća umetnost muzike kroz časove klavira I gitare, detaljno je učio I klasičnu muziku I njene pionire. Tokom tinejdžerskog doba, njegov muzički ukus se proširio na rock I punk rock, slušajući bendove poput Ramones, Suicidal Tendencies, NOFX, Off Spring I Bad Religion. Tek 1999.godine upoznaje elektronsku muziku, ritmove I synths na koncertu Prodigy-a. Od tada, njegova strast bila je potpuna prema dance muzici.

2000.godine počinje da sluša razne DJ-eve koji su snažno uticali na njegov današnji stil, kao što su Moshic, John Digweed, Hernan Cattaneo I Martin Garcia. Od tada se prilično vezao za Deep Progressive, Deep House I snažne Hard Techno ritmove, što mu je, naravno, ostalo omiljeni stil.

2005. godine napravio je prve korake u produkciji muzike, fokusirajući se na stvaranje emocionalne atmosfere I osećanja, sa deep dark underground zvukom. Danas ima podršku velikih imena kao što su Hernan Cattaneo, Moshic, DJ Tarkan, Faskil, itd. Radi u studiju, pod oba pseudonima Frangellico I ‘’The Man In Dark Suit’’, na novim trakama I remixima, na nekim novim zvucima, melodijama koje će zasigurno oduševiti I najzahtevnije fanove Deep Progressive muzike.

 

Kako ste se upustili u elektronsku muziku, kakav je bio Vaš početak?

Kao dete, slušao sam Punk Rock, Punk Ska, Alternative I Psychodellic Rock, takođe I neke Pop stvari, tako da nisam bio baš u kontaktu s klasičnim elektronskim pionirima. Zapravo, jedan od mojih omiljenih bio je Michael Jackson, I još uvek je. Moj prvi susret sa elektronskim zvukom bio je na koncertu Prodigy-a u SAD-u. Pratio sam bend neko vreme, ali osećajući sve te synths, bubnjve I fx uživo, zaista su me uvukli u svet elektronike. Kasnije sam naišao na neke od uticaja koje mnogi DJ-evi I producenti moje generacije imaju, bendovi poput Depeche Mode-a, Radiohead-a, Bjork, koji su me potpuno privukli elektronskoj sceni. Nakon svega toga, oko 1998/1999. počeo sam da slušam DJ-eve kao što su Sasha, Digweed, Hernan, Moshic I mnoge druge.  

 

Da li je Argentinska klubska scena koristila Vašem odrastanju kao muzičaru u ranim godinama?

Da, svakako! Tada su to bile totalno drugačije scene I vremena. Govorim o periodu između 1999-2002. U to vreme, imao sam priliku da vidim I slušam svakog DJ-a ili bend u relativno malim klubovima, veoma blizu gde ste u stvari mogli da vidite kako oni sviraju I kako se sve odvija tokom noći. ‘’Pacha’’ Buenos Aires I ‘’Big One’’ su bili klubovi u koje su dolazila mnoga velika imena. Takođe, mnogi festivali su se ovde održavali, kao što su Moonpark, Creamfields, Southfest I drugi. Sve ovo je mnogo uticalo na mene. Mislim da način na koji razumem scenu elektronske muzike, kao I stranu DJ-a I producenta, takođe I stranu klabera – ako mogu da upotrebim taj termin, još uvek imam viziju koju sam imao u tom vremenu.

 

Sa koliko godina ste imali Vaš prvi profesionalni nastup?

Ako pričamo o profesionalnom nastupu za koji sam bio plaćen, otprilike sa 22 godine, ali neko vreme pre toga, puštao sam muziku za prijatelje I na veoma malim – super malim – privatnim žurkama.


Koliko često nastupate u svom rodnom gradu? Dali imate neki omijleni klub u kom volite da puštate muziku?

Živim u La Plati, koji je inače mali grad, veoma blizu Buenos Airesa, tako da u svim glavnim prestonicama sveta, Buenos Aires igra snažnu ulogu u svetu umetnosti I muzičkom svetu. Mislim da ovakvi ‘’veliki gradovi’’ upijaju scenu I kulturu mesta koja su mu veoma blizu. Rekao bih da u mom gradu nikad nije bilo prepoznavanje ili promocija Progressive House-a, tako da ne nastupam mnogo ovde, ali to radim u Buenos Airesu. Buenos Aires ima mnogo sjajnih klubova I publika se razlikuje u zavisnosti od toga gde nastupate. Ali prema mom muzičkom stilu, verovatno jedan od mojih favorita jeste klub Bahrein, gde redovno puštam, neverovatan je.

 

Možete li nam reći nešto o Vašim ‘’Trippin’’ mixevima, koja je zapravo ideja iza toga?

Trippin je započet odavno kao jednostavna radio emisija, mislim da je bila na Frisky Radio. Kasnije je išla na neke druge stanice I na kraju sam je zadržao kao svoju ličnu za mesečnu promociju. Ne nalazim ništa loše u tome što imam radio emisiju, ali u određenom trenutku sam osećao da sam previše ‘’uronio’’ u posao u koji nisam bio deo toga, I nisam čak ni želeo da budem. Muzika je muzika, a muzička industrija je druga stvar, pa kada sam odlučio da, koliko god mogu, Trippin zadržim što više alternativnim I underground, mislim da sam zapravo izabrao opciju onoga što podrazumevam za muziku. Naravno da želim doći do što većeg broja ljudi, ali osećam da ako je vaša muzika dobra I ljudi je vole, pa makar ih bilo 100 ili 9 miliona, naći će vas, a oni koji budu pratili, biće sigurno pravi. Zato vodim Trippin nekako poput zabave, bez obaveze prema određenim danima ili vremenu, imenima ili takvim stvarima, to je samo izlaz I strast koju delim sa onima kojima se ovo sviđa.

Sa muzičke strane, u Trippin-u pronalazim savršeno mesto za puštanje mojih numera, edita, remixa I svega što volim. Naravno I neke ‘’mainstream’’ trake koje mi se dopadaju, kao I neke druge izvođače ili trake koje verovatno nisu toliko poznate. Osećam se potpuno slobodno, tako da je prava slika svega toga kako osećam muziku u datom trenutku. Ali glavna ideja koje mislim da se držim od prvog dana, je razvijanje muzičke priče kroz dva sata muzike, na način na koji lično razumem muziku.

 

 

Vaše mišljenje o ‘’The Man In Dark Suit’’ I Vašem drugom pseudonimu Frangellico, kako su nastala?

Frangellico je ime koje koristim od prvog dana, a oko 2013.godine stvorio sam ovaj pseudonim ‘’The Man In Dark Suit’’ koji čuvam za pravljenje nekih ludih stvari koje su više vezane za moj stari deep dark stil, ali sam uradio I mnogo drugih stvari za ovu vrstu Progressive-Techno ‘’fuzije’’, kako to danas zvuči.

Poenta je u tome što većinu stvari koje stvaram pod T.M.I.D.S-om, koristim za nastupe uživo ili Trippin Show, ali ne sa ciljem da budu izdate.

 

2018.godine prvi put ste nastupali u Beogradu, Srbiji. Kakav utisak je publika ostavila na Vas? Fernando Ferreyra je takođe puštao sa Vama, a lokalna podrška bio je Migazz.

Da, delio sam DJ pult u klubu ‘’Tash Machine’’ sa Fernandom i Migazom. Za mene je to bilo nezaboravno. Uživao sam u svakoj sekundi te noći. Od ranije sam znao da je srpska publika veoma ‘’obrazovana’’ na taj način da zaista znaju šta izvođač radi I šta oni žele da slušaju, ali zapravo to je bilo mnogo više od mojih očekivanja, čak I bolje nego što sam zamišljao. Nikada to neću zaboraviti.

 

Da li nekad imate vremena za bilo koje druge aktivnosti, ako da, možemo li Vas zateći da radite nešto drugo a da to nema veze sa Vašom karijerom? Bilo koji hobi, koji možete da podelite sa nama?

Kao što verovatno znate, pored muzike, ja sam advokat, svakodnevno izučavam krivično I građansko pravo – to je nekako I razlog mog pseudonim. Puno radim u muzičkom studiju, ali I moj pravni posao zahteva mnogo vremena. Predavač sam na Univerzitetu za krivično pravo,  a istovremeno vodim I master studije iz istog predmeta – tako da raspored mojih nedelja je između muzičke produkcije, DJ-inga, učenja I rada u sudu.

Čitaj još

 

Na čemu trenutno radite, neki projekat za koji bi trebalo da znamo?

Ove godine sam postavio za cilj da provedem više vremena u studiju. Prošle godine sam ovde puno nastupao, pa sam odlučio da malo usporim I pripremim još izdanja, I da proberem svoje nastupe bolje. Čak I kad ih završim I puštam svoju muziku na nastupima I Trippin Shows, nisam slao svoje numere izdavačima, iz raznih razloga – ovo bi moglo da potraje još jedan intervju ☺ – ali planiram da se izvučem bar još malo ove godine. Već je objavljen remix za Massive Harmony za ‘’Gaston Ponte –  My acid drums’’, koji puštam često I jako sam zadovoljan reakcijama, a nadam se I da će neke druge trake ugledati svetlost tokom ove godine. Što se tiče strane DJ-a, radim na Trippin Nigths, planiram da unesem duh svog Trippin Show-a na plesni podijum, sa prijateljima, međunarodnim gostima I tako dalje, ali još uvek radim na tome.

 

Vaše trenutne top 4 trake su…?

Wow, to je veoma teško. Ograničiću pitanje na muziku koju puštam ili sam nekada puštao, ali sigurno ovo nisu jedine već neke od mojih omiljenih traka.

BT – Mercury and Solace

Mathew Dekay – If I could fly

JFOS – Do what you want (Infusion Mix)

Guy J – Lost and Found 


Bilo je divno razgovarati sa Vama. Hvala Vam još jednom što ste izdvojili vreme za ovaj razgovor.

Veliko hvala vama što ste me pozvali, I nadam se da ćemo se ponovo sresti. Ljubav!

Razgovor vodila
Marina Todorović

Tvoja reakcija:
DISLIKE
0
Love
4
NAH
0
OK
0
WOW
0
Pogledaj komentare (0)

Ostavi odgovor

Tvoja email adresa neće biti objavljena.

© 2021 Progresivna Suza. All Rights Reserved.

Nazad na početak