Trenutno čitaš
Emi Galván: Sve počinje u vašem umu

Emi Galván: Sve počinje u vašem umu

Emi Galván je DJ, producent, gitarista i pevač inspirisan mnogim rok bendovima i umetnicima elektronske muzike poput Chemical Brothers, Prodigy, Underworld i Faithless.

Njegova produkcija objavljena je za izdavačke kuće poput SUDBEAT, The Soundgarden, Balance, Plattenbank, Movement Recordings i Manual Music. Zahvaljujući podršci poznatih umetnika kao što su John Digweed, Hernan Cattaneo, Nick Warren, Above & Beyond, Guy J, Eelke Kleijn, Cid Inc i Guy Mantzur, I drugi, učinio je da se njegova muzika pušta na najboljim svetskim festivalima.

Posle svojih energičnih nastupa u Argentini, Egiptu, Španiji, Grčkoj, Holandiji, Mađarskoj, Malti, Peruu, Rumuniji, Rusiji i Urugvaju, Emi nastavlja da radi na sopstvenim produkcijama i mesečnom podkastu “ Flowing “, radujući se da svojom muzikom dopre do celog sveta.

 

 

Zdravo Emi, hvala što si izdvojio vreme da te bolje upoznamo. Kako si i gde se trenutno nalaziš?

Zdravo! Hvala na pozivu. Dobro sam, nalazim se u svom studiju u Buenos Ajresu.

 

U tvojoj biografiji možemo otkriti da si bio u rok, metal, pank bendu sa kojim si objavio nekoliko albuma, kao vokal i gitarista. U bendu si bio otprilike 15 godina, ako se ne varam. Možeš li nam reći nešto o tom putovanju? Kako se zvao bend, da li je bio samo jedan ili nekoliko njih? Kakva je bila rok / pank / metal scena u Argentini u to vreme?

Imao sam 3 benda u različito vreme. Prvi je bio Metal / Trash gde sam svirao gitaru, drugi je bio ska punk rege u kom sam svirao gitaru i bio prateći vokal, a poslednji je bio alternativni rok bend, gde sam bio glavni vokal i svirao gitaru. Muzička scena u Argentini je uvek bila teška jer naša vlada ne podržava kulturu, pa nije uvek bilo lako svirati u raznim mestima, pogotovu kada imate toliko bendova koji se takmiče jedni sa drugima. Međutim, uvek je bilo sjajne rok scene u zemlji zbog naše istorije.

 

Prolazeći kroz to iskustvo i prelazeći na elektronsku muziku, šta bi rekao sada – da li ti je bilo bolje kada si bio u bendu ili sada kada si DJ i muzički producent? Da li ti nešto nedostaje iz tog perioda?

Ima mnogo stvari koje su se promenile mojim prelaskom sa roka na elektronsku muziku. Za početak, kao DJ sam plaćen za puštanje muzike, a pre toga morao sam da platim da sviram sa svojim bendovima, što je bilo vrlo tužno. Kao DJ mogu da putujem bilo gde u svetu, noseći samo svoj samo USB i slušalice. Sa bendom nije bilo moguće sastaviti turneju zbog logistike grupe od 4 ili više članova, da ne pominjem troškove turneje. Kao DJ imam manje briga, manje problema i uživam mnogo više, ljudi se super zabavljaju, ali biti DJ nije kao svirati pravi instrument uživo, a to je nešto što mi jako nedostaje.

 

 

Sasvim je jasno da živimo u nepredvidivom vremenu, kako se tvoj život promenio u ovo veoma teško vreme kada su noćni život i čitava industrija zabave uopšte, pretrpeli najgore posledice?

Drago mi je da su moja porodica i moji voljeni dobro. I jako mi je žao onih koji su nekoga izgubili. Život mi se promenio nabolje. Sve promene su pozitivne, čak i ako se u početku ne čini tako, ipak sve ima kraj i razlog. Naučio sam da cenim jednostavne stvari, poput života, stvari koje uzimamo zdravo za gotovo, uživanja u porodici, kućnim ljubimcima, a takođe sam naučio I da budem sam i budem srećan bez potrebe za bilo čim i bilo kim. Sve počinje u vašem umu. Očigledno je bilo veoma teško u ekonomskom smislu, proveo sam 9 meseci ne radeći kao DJ, morao sam da preispitam sebe i počnem da radim na onlajn kursevima, pronalazeći način da zaradim prihod drugim ne-muzičkim sredstvima. Srećom u svojoj zemlji mogao sam da se vratim na posao u novembru. Ali vidim da smo u tom smislu jedni od onih sa malo više sreće.

 

Kakvo je tvoje iskustvo sa strimingom uživo? Da li ti je izazovno da puštaš muziku bez energije sa plesnog podijuma?

Da, imao sam potrebu da se povežem sa publikom čak i online. Želeo sam da nastavim da delim ono što najviše volim, ali nisam želeo da to bude klasično strimovanje. Tako sam došao na ideju da odvedem publiku na putovanje u univerzum i pokažem im deo onoga što je tamo. Svemir me fascinira i želeo sam da pružim drugačije iskustvo od samog gledanja kako pritiskam neke tastere. Tada je stvoren „From home to space“, prenos uživo u trajanju od 2 sata. Neke epizode možete pronaći na mom YouTube kanalu.

 

 

Da li si imao više vremena za posvećivanje nekim drugim stvarima koje voliš da radiš ili nekom hobiju, pored muzike? Šta Emi radi u slobodno vreme?

Da, počeo sam ponovo puno da sviram gitaru, meditirao sam i puno radio na svom umu i svesti, gledao sam mnoge filmove i dokumentarce o univerzumu, zakonu privlačnosti i svemu onome što se ne vidi, ali postoji, to mi se dopada!

Svaki dan vozim bicikl, to me ispunjava srećom, ne znam zbog čega, ali tako je!

 

Iako ova situacija sa Covid19 još nije gotova, imaš neke događaje uz sve nove protokole koji su neophodni. Kada se dogodio tvoj prvi nastup, nakon zaključavanja, kakav je bio osećaj povratka na scenu, šta ti je najviše nedostajalo? Da li je sve ovo uticalo na promenu energije kod publike, uključujući udaljenost između ljudi na žurci?

Bilo je vrlo lepo ponovo puštati muziku, ali u početku je bilo vrlo čudno jer su mesta bila omogućena samo da ljudi sede. Dakle, očigledno nije bilo isto kao ranije, bio je to novi početak. Muzika je drugačija jer ljudi nisu mogli da plešu, ali hej, svi se moramo na neki način prilagoditi tako da se možemo malo po malo vratiti onome gde smo bili pre. Sada postoje događaji sa ljudima koji stoje u društvenim balonima i možete plesati u grupama do 10 ljudi. Ima onih koji mrze ovaj format, a ima i onih koji ga još više vole jer im je svima mnogo ugodnije.

 

 

Razgovarajmo malo o “Flowing“, radio emisiji koja je prvi put započela na Protonu 2017. godine, a kasnije prešla na Frisky Radio. Kako si došao na ideju za naziv za svoju emisiju i šta je iza tog značenja? Šta ti je važno za svaku epizodu?

Flowing je stvoren iz koncepta da je muzika energija, koja teče između svih nas i ako je kompatibilna povezuje nas na neki magičan način. Dakle, sa svojom muzikom, letim zajedno sa onima koji su u istoj melodiji, sa istom energijom, ujedinjujući nas na putovanju čiji je cilj probuditi se, povezati i uživati. Najvažnije je postići sve prethodno pomenuto sa najboljom novom muzikom koja je dostupna širom sveta.

 

 

Da li bi nam opisao tvoj postupak pravljenja trake. Koju opremu / programe koristiš?

Trenutno radim sa Ableton Live. Imam model D sintisajzer i Virus Ti, to je za sada sve. Svaka kreativna ideja počinje u mom umu, a kasnije se prenosi u Ableton, gde je u potpunosti razvijam. Sve je programiranje, pokušaji i greške dok ne budete srećni. Obično testiram traku na nastupu i posmatram kako ljudi reaguju, ako su svi zadovoljni, traka je gotova!

 

Čitaj još

D-Nox i ti ste nedavno udružili snage u apsolutnom klasiku “Dualidad“ za izdavačku kuću Plattenbank, koja uključuje i remix Guy Mantzura. Reci nam nešto o tom procesu tokom produkcije i kako je sve počelo da se oblikuje? Da li planiraš češće saradnje u budućnosti?

Da, voleo bih to! Ovo je bila moja prva saradnja i bilo mi je zadovoljstvo što sam mogao da radim sa umetnikom kao što je D-Nox. On je jedan od prvih DJ-a i producenata koje sam slušao kada sam ušao u svet elektronske muzike, tako da je bilo prijatno iznenađenje kada mi je rekao da želi da radi sa mnom. Pokazao mi je skicu i brzo smo počeli da radimo na njoj.

 

 

Moram da pomenem remix koji si uradio za Tripswitch – Box fresh, koji je bio prava bomba za plesni podijum kada ga je publika prvi put čula i još uvek ima tu moć kada je DJ pušta. Tako energičan remix. Postoji li možda neka od tvojih numera ili neki remix koji je premašio tvoja očekivanja?

Taj remix je jedan od njih!

Iskreno, kad producirate traku ili remix, ne znate šta će se dogoditi. Sećam se kad sam radio „Dreams“ mislio sam da je to vrlo luda i čudna traka i da se nikome neće svideti osim meni, međutim, kad sam je poslao Hernanu Cattaneu, ne samo da je hteo da je potpiše na svojoj etiketi “Sudbeat“, već je puštao svuda na nastupima širom sveta. Tada sam znao da moram 100% da se posvetim elektronskoj muzici.

 

 

Da li možda razmišljaš o tome da jednog dana pokreneš svoj lejbl?

Da, jednog dana u budućnosti, voleo bih. Ali sada nije vreme. Imam još dugo da razvijam karijeru kao DJ i producent i nemam vremena da se obavežem na razvoj izdavačke kuće.

 

U tri reči, šta bi rekao da su najvažnije karakteristike produkcije Emija Galvana? Kao jedan od boljih producenata, možeš li da daš savet mladim artistima koji započinju prve korake u produkciji?

Volim da mislim da je moja muzika: Sveža, originalna i iznenađujuća. Uvek se trudim da iznenadim, ne volim da napravim 10 traka koje će zvučati potpuno isto. Mnogo je producenata koji pronađu zvuk koji im se sviđa i neprestano ga ponavljaju. To mi dosadi, muzika je eksperimentisanje i bavljenje nečim što voliš i zabavljaš se jer ako ti se ne sviđa, ako se ne zabaviš, ni oni koji te slušaju neće se dobro zabaviti.

 

Hvala na ovom sjajnom razgovoru, čuvaj se i nadamo se da se vidimo jednog dana u Srbiji.

Bilo mi je zadovoljstvo i siguran sam da ćemo se sjajno zabaviti, hvala na pozivu i na ustupljenom prostoru, vidimo se!

 

Tvoja reakcija:
DISLIKE
0
Love
1
NAH
0
OK
0
WOW
0

© 2021 Progresivna Suza. All Rights Reserved.

Nazad na početak